مزایای تحصیل در انگلستان

دانشگاه‌های انگلستان  به عنوان با کیفیت‌ترین دانشگاه‌های جهان شناخته می‌شوند. همچنین ارائۀ رشته‌های مختلف سبب شده است که تحصیل در انگلستان بین بسیاری از دانشجویان بین‌المللی محبوب باشد و سالانه 442,000 دانشجوی خارجی در بریتانیا مشغول به تحصیل شوند. از مزایا و دلایل تحصیل در انگلیس 2023 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم آموزش عالی انگلستان

تحصیل در انگلیس یعنی تحصیل در کشوری که یکی از برترین سیستم های آموزشی دنیا را دارد. سیستم آموزش عالی انگلستان از بهترین نظام‌های آموزشی جهان به شمار می‌رود و همواره در رده‌بندی‌های جهانی موفق به کسب جایگاه‌های بسیار خوبی شده‌است. دانشگاه‌های انگلستان در رده‌بندی جهانی کیو‌اس (QS) در سال 2023، موفقیت‌های زیر را کسب کردند:

کسب 4 مقام برتر در بین 10 دانشگاه برتر جهان در سال 2023 (دانشگاه کمبریج، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه امپریال کالج لندن، دانشگاه یو سی ال (UCL) و  و به ترتیب رتبه‌های دوم، چهارم، ششم و هشتم جهان را در سال 2023 کسب کردند.)

کیفیت بالای تحصیلی در انگلستان

تضمین کیفیت تحصیلی دانشگاه‌‌های انگلستان در جهان مشهور است. همۀ دانشگاه‌‌ها و کالج‌‌های انگلستان براساس استانداردهای دقیقی اداره می‌شوند که دولت وضع‌ می‌کند، بنابراین می‌توان اطمینان داشت که بهترین خدمات آموزشی، پشتیبانی تحصیلی و منابع در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

همچنین به دلیل شهرت انگلستان در انجام بهترین پژوهش‌‌های جهان، می‌توان در دانشگاه‌‌های این کشور به به‌روزترین امکانات دسترسی داشت. انگلستان به لحاظ کیفیت آثار پژوهشی رتبۀ اول را در جهان کسب کرده و از آمریکا پیشی گرفته‌استشاهد این امر کسب تقدیرنامۀ موضوعی است که به‌عنوان شاخص کیفیت آثار پژوهشی در نظر گرفته می‌شود. عملکرد قیاسی بین‌المللی پایگاه پژوهشی انگلستان، گروه کسب‌وکار، نوآوری و مهارت.

مدت تحصیل در انگلستان

دورۀ لیسانس در اکثر کشورها ۴ سال است، در حالی که تحصیل در انگلستان در مقطع لیسانس فقط ۳ سال به طول می‌انجامد و تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی ارشد، فقط ۱ سال به درازا می‌کشد که این مسئله از لحاظ شهریه و هزینۀ زندگی به نفع شماست.

رضایت‌مندی دانشجویان از تحصیل در انگلستان

انگلستان با کسب رضایتِ بیش از ۹۰ درصد از دانشجویانش در حوزۀ تجربیات دوران دانشجویی در میان کشورهای انگلیسی‌زبان موفق به کسب بیشترین امتیاز در حوزۀ رضایتمندی دانشجویان خارجی شده‌ است.

آیندۀ روشن شغلی با تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلیس، با تجارب متحول‌کننده‌ای که برای دانشجویان می‌سازد، موفقیت آنان را در زمینۀ آیندۀ شغلی‌شان تضمین می‌کند.

آیا می دانید

  • فاصلۀ کم انگلستان از ایران، زمان و هزینۀ رفت و آمد شما و خانواده‌تان را کاهش می‌دهد و زندگی حین تحصیل را برایتان خوشایندتر می‌کند.
  • نظام آموزشی انگلستان کوتاه‌ترین مسیر ممکن را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا بتوانند وارد دنیای کار شوند.
  • ·          دانشجویان خارجی به مدت ۲۰ ساعت در هفته اجازۀ کار خواهند داشت.
  • انگلستان فقط ۱ درصد از جمعیت دنیا را دارد و ۸ درصد از علم را در دنیا تولید می‌کند.
  • دانشگاه‌های انگلستان و مؤسسه‌های تحقیقاتی‌شان ۱۰۷ برندۀ جایزۀ نوبل تربیت کرده‌اند.
  • بر‌اساس پژوهش‌های شورای فرهنگی انگلستان در سال ۲۰۱۵ ، ۳۸ درصد از برندگان جایزۀ نوبلِ تحصیل‌کرده در خارج از کشور خودشان، در انگلیس تحصیل کرده بودند.
  • انگلستان صاحب رتبۀ دوم جهان در قدرت سیستم آموزشی است، و شهر لندن برترین شهر آموزشی جهان در سا 2023 شده است. (منبع QS)
  • براساس رتبه‌بندی برترین کشورهای جهان از نظر کیفیت زندگی در سال 2022 در سایت U.S. News & World Report، انگلستان در رتبۀ پنجم قرار دارد.
  • براساس رتبه‌بندی برترین کشورهای جهان از نظر سیستم آموزشی و تحصیلی در سال 2022 به نقل از U.S. News & World Report، انگلستان در رتبۀ اول این رده‌بندی قرار گرفته است.
  • براساس رتبه‌بندی جهانی سایت Universitas 21 در سال 2022 انگلستان رتبۀ سوم را در زمینۀ کیفیت تحصیلات آموزش عالی کسب کرد.
  • به نقل از مؤسسۀ QS در سال ۲۰۲۰، انگلستان با داشتن ۳۶ دانشگاه در میان ۳۰۰ دانشگاه برتر جهان رتبۀ دوم را در زمینۀ استخدام فارغ التحصیلان به‌دست آورده است.
  • انگلستان در میان ۵ کشور برتر از نظر همکاری میان دانشگاه و صنعت قرار دارد.
  • انگلستان از سال ۱۹۰۱ تا کنون در رتبۀ دوم بیشترین تعداد برندگان جایزۀ نوبل پزشکی قرار دارد.
  • براساس اعلام مؤسسۀ تامسون رویترز، دانشگاه‌های امپریال کالج لندن، کمبریج و منچستر در بین ۱۰ دانشگاه نوآور اروپا قرار دارند.
  • شهر لندن رتبۀ نخست جهان را در تعداد دانشجویان خارجی دارد و بیش از ۱۰۰ هزار دانشجوی بین‌المللی از ۲۰۰ کشور دنیا تحصیل در لندن را انتخاب کرده‌اند.
  • بر طبق پژوهش‌های انجام شدۀ سازمان ملل متحد بین ۱۲۸ کشور، بریتانیا در رتبۀ سوم نوآورترین کشورهای جهان قرار دارد.
  • براساس پورتال رسمی Scimago Journal & Country Rank، انگلستان در رتبۀ دوم تحقیقات پزشکی دنیا قرار دارد که نشان دهندۀ حجم زیاد آزمایش‌ها و تحقیق‌های پزشکی در این کشور است.
  • ·         ۸ دانشگاه لندن در میان ۱۰ دانشگاه برتر بریتانیا قرار دارند که بیشترین میزان حقوق آغاز به کار به فارغ‌التحصیلان آن‌ها تعلق می‌گیرد.
  • دانشگاه‌های بریتانیا با کسب امتیاز ۹۸.۵ درصد در بین دانشگاه‌های جهان، رتبۀ دوم را برای تحصیل به دست آورده‌اند. معیارهای این رتبه‌بندی براساس قدرت نظام آموزشی، دسترسی، رهبری و حاکمیت دانشگاه‌ها و زمینه‌های اقتصادی است.
نوشته ایجاد شد 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا